EVENTS

OLYMPUS MARATHON

LITOCHORO | PIERIA

JUNE 2023

Olympus Marathon is the International mountain running event in Greece, carried out on Mount Olympus, the world famous Greek mythical “Mountain of Gods”.

The route itself revives the sacred trail ancient Greeks followed to Olympus, where they ascended every year in order to honor and sacrifice to Zeus. At its very beginning, the track of the race lies exactly on the ancient route, starting from the remains of the sacred city of Dion, one of the most significant archaeological sites in Greece today. The mountain, apart from being the National Park, is listed as a “World Natural Heritage Monument” by UNESCO.

Olympus Marathon, the main race, starts from the Archeological Park of Dion town at almost zero altitude (3m) and reaches the highest point at 2780m altitude, passing just below the “Throne of Zeus”, one of the highest and steepest peaks of the mountain with the magnificent scenery. The race, covering approximately 44km, is completed in Litochoro town, the most important resort of the region, located at 300m above sea level. Ascending, from the start to the highest point of the route, is continuous and covers over 2800m of total elevation gain in about 21 km. The track of the route crosses the Eastern side of the Mount Olympus and the view the athletes enjoy at its highest parts, is truly breathtaking.

Racing in the “Mountain of Gods”, offers athletes the unique opportunity to take part in one of the main races of its kind throughout the world.

NEXT RUN | JUNE 2023

E-mail: info@olympus-marathon.com

Created by potrace 1.10, written by Peter Selinger 2001-2011

MARATHONS

FAETHON SKY RACE

ELASSONA | THESSALY

9 JULY 2023

O αγώνας ξεκινά από την Κεντρική Πλατεία Κοκκινοπλού στα 1115μ υψόμετρο, ακολουθεί για 800μ άσφαλτό μέχρι να βρούμε στο δεξί μας χέρι το μονοπάτι Ε4. Ακολουθούμε το μονοπάτι που κάνει τραβέρσες μπαίνοντας σιγά-σιγά στο δάσος, βρίσκουμε μπροστά μας το πρώτο Cp  «Κιόσκι» στα  2,2 χιλ (υψ.1350μ), συνεχίζουμε ευθεία ακολουθώντας ελαφρώς κατηφορική πορεία και μπαίνουμε στο Ρέμα της Σταλαματιάς. Το μονοπάτι συνεχίζει πλέον στο δάσος με ελαφρώς ανηφορική κλίση μέχρι το 5,3 χλμ (υψ.1650μ), όπου στρίβει απότομα δεξιά και συνεχίζει στην πλαγιά του Σμέου σε τραβέρσα μέχρι το Σμέο 8,2 χλμ (υψ.2100μ). Εκεί, πάνω σε χωματόδρομο βρίσκεται Σημείο Ελέγχου και Σταθμός Ανεφοδιασμού.

Αφήνοντας το Σταθμό ακολουθούμε πλέον αλπική ράχη με απίστευτη θέα μέχρι τον Χότζα 12,0 χλμ (υψ.2586μ) (το ψηλότερο σημείο του αγώνα, εκεί βρίσκεται Σημείο Ελέγχου. Από τον Χότζα στρίβουμε αριστερά προς την ράχη Κανάκη τρέχοντας σε αλπικά Λιβάδια μέχρι το Διάσελο Καρδαρά στο 13,8 χλμ (υψ.2340μ), και πάλι σε χωματόδρομο, εκεί υπάρχει Cp και ο δεύτερος Σταθμός Ανεφοδιασμού!

Μπαίνουμε στις αλπικές κόψεις του δυτικού Ολύμπου, ένα μοναδικό μονοπάτι που κινείται για τουλάχιστον 4χιλ στις κόψεις των κορυφών Καρδαράς 2420μ, Φλάμπουρο 2460μ, Κίτρος 2430μ. Από την τρίτη κορυφή στη σειρά, αυτήν του Κίτρους, στρίβουμε αριστερά και κατηφορίζουμε απότομα με δυτική κατεύθυνση. Είμαστε στη μεγάλη κατάβαση του αγώνα από τα 2400μ στα 1120μ (1300μ σε 6 χλμ) μέχρι την πλατεία του Κοκκινοπλού.

Ακολουθούμε το κατηφορικό μονοπάτι μέχρι τη βρύση Ρούδι 20,3 χλμ 1740μ, εκεί υπάρχει Cp και σταθμός με νερό! Μετά τη βρύση Ρούδι με ελαφρώς αριστερή πορεία μπαίνουμε στο Δάσος, τελευταίο κομμάτι της διαδρομής που κατηφορίζει μέχρι το Κιόσκι 21,5 χλμ, (υψ.1350μ), όπου και στρίβουμε αριστερά και συνεχίζουμε πάλι στο Ε4 μέχρι να βρούμε τον άσφαλτο και την είσοδο στον Κοκκινοπλό, από εκεί συνεχίζουμε μέσα στο χωριό μέχρι τον τερματισμό στα 23,3 χιλιόμετρα διαδρομής.

NEXT RUN | 9 JULY 2023

E-mail: info@faethonrace.gr

Created by potrace 1.10, written by Peter Selinger 2001-2011

MORE FAMOUS EVENTS IN AREA

error: Content is protected !!